Aku datang untuk pergi...

Aku datang untuk pergi...

Monday, May 2, 2016

Ingat Raya, Ingat Bella Ammara

Pasti ramai yang sudah tahu dengan nama Bella Ammara ini. Nama yang tidak asing lagi bagi peminat dan pelanggan setia koleksi pakaian muslimah yang sesuai dengan peredaran masa kini.

Rekaan jubahnya menarik, sesuai untuk setiap wanita yang inginkan kelainan dan kepuasan tanpa mengabaikan keselesaan kepada si pemakai. 

Saya tertarik pada rekaan jubahnya yang praktikal untuk solat dan sesuai untuk ibu yang menyusukan anak disamping harganya yang mampu milik dan tidak keterlaluan seperti kebanyakkan jubah yang terdapat dipasaran kini. 

Menutup aurat tidaklah menghalang seseorang itu untuk kelihatan kemas, cantik dan bersih selagi mana ianya tidak keterlaluan atau berlebih-lebihan. 

Pendapat peminat jubah tegar seperti saya ni, rekaan jubah Bella Ammara memang sangat best. Walaupun saya bertudung labuh, ianya tidak pernah membebankan atau menghalang sama sekali untuk saya menggayakan setiap rekaanya. 

.
.

Hmm. Ok. Panjang lebar dah bermadah, mari saya terangkan tujuan utama entry kali ini. Hihi. Sebenarnya pihak Bella Ammara sedang hangat mempromosikan rekaan terbarunya untuk Aidilfitri nanti. Jadi untuk menghangatkan lagi jualannya, Bella Ammara nak kasi hadiah beg LV kepada pemenang bertuah yang telah like dan share status Facebook Bella Ammara. 

Dan pastinya, saya tak terkecuali mencuba nasib. Haha! Siap upload gambar sendiri dengan jubah Bella Ammara lagi. Ye la kan, kata peminat Bella Ammara, mestilah ada jubah-jubahnya ya tak??? 





Jadi tunggu apa lagi, marilah kita serbu Butik Bella Ammara!!! 

Maklumat lanjut boleh refer gambar-gambar dibawah ini, atau silalah follow Facebook Bella Ammara atau layari je www.bellaammara.com serta jangan lupa untuk follow sekali intagramnya di instagram.com/bellaammara. 

Sekian Terima Kasih. 😙😙😙












No comments:

Post a Comment