Aku datang untuk pergi...

Aku datang untuk pergi...

Sunday, July 31, 2011

sungguh! aku rindu...

Labbaikallahumma labbaik, Labbaikala sharikala kalabbaik, Innalhamda wanni'mata laka walmulk, La sharikalak..

Hambamu datang menyambut panggilan-Mu, Ya Allah hamba-Mu datang menyahut panggilan-Mu, Sesungguhnya segala puji-pujian dan nikmat dan kerajaan adalah kepunyaan-Mu yang tiada sekutu bagi-Mu.
Tangisan Rinduku kian berlagu.. menghitung detik masa, menghitung waktu yang berlalu, sayu mengenangkan nasib diri. apakah mungkin sempat aku ke sana.. menghambakan sepenuh jiwa raga buatMU tercinta.. apakah mungkin aku kesana Allah.. sungguh, aku rindu! Mungkin hanya layak untuk memasang impian setinggi langit & bermimpi menjejakkan kaki ku.. 
Allah..
sungguh, aku tenang dalam mencintaiMU..
 
 

No comments:

Post a Comment