Aku datang untuk pergi...

Aku datang untuk pergi...

Thursday, April 21, 2016

Dia amanah terindah buatku.




"Ummi ummi.. tengok ni."

"Muhammad lukis mata dengan mulut dia."

^_______^

Ya Allah.. tiba-tiba jadi sayu. T.T

Abang Muhammad, maafkan Ummi. Ummi sayang abang. Sayang sangat-sangat. Walaupun Ummi tak bekerja, masih terasa kurang perhatian yang Ummi berikan untuk abang. 

Maafkan Ummi. Ummi janji, mulai hari ini Ummi akan jadi Ummi yang lebih baik untuk Abang. Umi janji. 

Ya Allah, jadikanlah aku Ummi yang baik. Kurniakan aku sifat yang sentiasa berlemah-lembut, kasih dan sayang terhadapnya. Bantulah aku Ya Allah, agar sentiasa sabar melayan setiap kerenahnya. Sabar. Sabar. Sabar. Sabar yang tiada penghujungnya. 

Mohon doa sahabat-sahabat. Ameennkan doa ini. Ameenn Ameennn Ameennn Ya Rabbalalameenn.


No comments:

Post a Comment