Aku datang untuk pergi...

Aku datang untuk pergi...

Wednesday, October 12, 2011

My Dear Rabbits

Pagi tu, snowie terbaring.. tak macam selalu, melompat-lompat nak keluar dari rumah "dia". Pelik. Matanya terkebil-kebil, badannya menggeletar. Mungkin menahan sakit. Sedih tengok dia macam tu. Ayah pegang snowie, sambil menyuapkan air sedikit demi sedikit ke dalam mulutnya. Sayu.. Pagi tu jugak aku tak dapat tahan air mata ni dari keluar mencurah-curah. Diam.. semua tak cakap apa-apa. Tak berani tegur. Tahu aku marah, sebab biarkan snowie lapar. Mungkin itu sebabnya dia mati. Rupanya itulah kali terakhir aku melihat snowie. 

Snowie dalam kenangan.. =(
Tinggal Si Hitam ni seekor. Kesian, dah takde kawan.Yang ni memang sangat aktif. Pantang bawa keluar. Berlari sakan. Makin besar badannya sekarang. Yela, makan sorang. Semua asek dok melayan dia. Gemok! ^_^
Baby Rabbit.. yang ni baru datang dalam family kitorang hari ini. Sangat kecik & comel!
Ape mau kasi name pun tak tahu lagi. Tapi, tak boleh letak sekali dengan Si Hitam tu, abes diterkamnya. Haish! Malam ni, baby rabbit bubu @ tido dalam rumah dengan kami dulu.. akan difikirkan macam mana nak selesaikan masalah mereka ni nanti.. Hmmm.. macam-macam.. 

Oklah, masa untuk si tukang cerita pulak bubu. Adios Amigos. Assalamualaikum.... =)

ismirusila

No comments:

Post a Comment